May the fourth be with you

Sitter här i mitt nystädade rum :) Det är nog ibland det bästa, det luktar gott (nja, mest bränt efter dammsugaren)! Imorse var det test på hela boken i Reading class som vi har läst. Ganska svårt, men inte svårare än man gör det. Bara man hängt med och läst på så, men visst, det var fortfarande lite svårt.. Läraren har sagt att vi ej ska memorera något för det går inte ut på det. Ändå så ska man lista olika länder och crops och berätta skillnader osv.. Vi får se hur det går :)

Känner mig lite stressad fortfarande för jag ska göra om en uppgift plus två andra uppgifter till på måndag. Så idag skippar jag psykologiklassen för den är inte baserad på attendance så jag kan kolla lärarens hemsida och hänga med för vi startar nytt kapitel idag. Så jag kan fokusera på mina andra arbeten, det är en positiv sak :) För jag vill bli klar så att jag kan ordna min kostym till Comic Con ikväll! Batgirl som sagt, hehe.. Men masken jag ska ha på mig ser ut som kaninöron HAHA..

Igår vart de en sväng till Supermall, var ute efter skor eftersom jag bara har converse (hmm...) och gympadojor och flipflops.. Jag kom hem med ett par flipflop till.... wtf?! Men också en wokpanna och lite silvershampoo så jag äntligen kunde ordna mitt hår :) Anna en vän här i lägenheten bredvid hängde med mig :) Så angående skorna ikväll får jag bli batgirl med converse :D

Safeway kom även hem med mina varor igår, haha jag tyckte det var så kul! Skönt att ha mat i skåpen igen :P
Vafalls, glömde säga att jag fick godis igår från mamsen med!! muuuums, men ska försöka spara.. ska bjuda vännerna med :)

Sååå, nu ska jag nog inte sitta här och uggla mer utan få lite gjort :) Lähähähängtar till ikväll iihhhhh!!!

Slänger upp videon från när Kyle och Brad spelade Kinect, jag är sämst på att filma så ni vet :P
Ursäkta mina fniss... som vanligt..

Lite mer åt det blonda hållet nu, e du nöjd nu mamsen? :P

Ska få bort mer av de gula/orange

 




Kommentarer
Postat av: mamma

hahaha jogging eller? :-)))

2012-05-05 @ 09:26:40
Postat av: Marie

Hehe nej, baseball :) men man måste springa till första bas ibland.. haha!

2012-05-05 @ 13:23:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0