Gator cheer!

Godkväll!
 
Sitter här med mina läxor just nu, har dagen ledig då det är Advising day! :) 
Så idag var jag och Veronica på cheerleading tryout! Haha, så kul! Saknat cheerleadingen faktiskt, och jag är HELT slutkörd nu!! Dessa tryouts går inte att jämföra med dem i sverige det är då säkert. Benen är helt skakiga!!
 
I sverige var det stooora grupper som ville göra tryout för MFC (musketeers funky cheer) så vi fick ett mejl efter bara om vi kommit med eller inte, inga riktiga auditions. Dem höll koll medan vi tränade. Men här, oj, kondition, hopp, cheer ramsa sen dela upp två och två för att framföra alltsammans för juryn.. men jag hade kul :D Väntar just nu på att dem ska meddela.. wihoo! 
 
Presidentvalet var ju igår, Obama igen, men hur kan ni missa de nyheterna? Det var bra, hade Romney vunnit hade jag åkt hem.. haha.. Inte bara jag heller :p
 
Anywho, ville bara uppdatera vad som händer lite.. Glöm inte skype!! Vill så gärna skypa med er vänner och familj när det finns tid, kom igeeeen! :D
 
Btw, liten update, tror jag funnit universitet! TROR... WWU (western washington university) eller UW (university of washington) här i washington state.. kan tänka mig vartsomhelst i hela USA annars men.. ja, ditåt lutar det so far :D
 
HEJSVEJ!

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha fan vad jag velat se en sån audition. Hoppas du kommer med sötnos!
Skype närsomhelst från lör-mån, jag är ledig!!

2012-11-08 @ 19:13:12
URL: http://sarakan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0