Realization

Jag har just insett en sak. En väldigt onödig sak.
Köpte en deo som luktar svingott på walmart, köpte den några dagar innan jag åkte hem till Sverige. Använde den som tusan för som sagt, den luktade ju sjukt gott. Sen mot slutet innan jag åkte tillbaka till USA, trodde jag den började ta slut så tänkte åh jag får använda sparsamt så den inte tar slut (note, hade haft den i 3 månader då). Så ja, jag tog det lite lugnt, och nu.. när jag varit här i snart två månader, är den FORTFARANDE inte slut?! Hur? Jag som använder den lika frekvent som i början. Nä, ta slut någon gång då! Den vill ju aldrig ta slut! 

Kommentarer
Postat av: Sara

Hahaaha... har du fått för mycket av det goda min kära?
och hur stor är egentligen den här deon?

2012-10-29 @ 19:56:21
URL: http://sarakan.blogg.se
Postat av: Gudrun

Oh den luktade ju jättegott en sån skulle jag vilja ha/ Kramar

2012-10-31 @ 17:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0