study all sunday long

Japp, hela söndagen går åt :P Turligt nog är den inte slut ännu!
 
Kämpat med min matte, så skönt att inte ta en accelerated kurs i matte denna termin. (Läste två mattekurser på en termin i höstas dvs 5 veckor matte 72, 5 veckor matte 97) Dock lyckades jag pricka in två 4.0! :) Nu läser vi normalt tempo och jag förstår så mycket mer! Det makes sense :)
 
Så matten blev jag klar med och nu är det Drama som jag har prov i imorgon som jag läser. Det är intressant, delvis för att min lärare är G R Y M! Han är före detta skådespelare sedan många år tillbaks så han har mycket kul att berätta :) Sen gör han allt så mycket mer intressant att lyssna på. Vi har bra diskussioner i klassen. 
 
Han berättar lite om Andy Warhol som han var bekant med, coolt!
Även i min concert choir som jag tar i vinter, läraren där är grym hon med :) Hon är professionell sångerska och känner Gladys Knight som hon jobbat med sedan 80talet, hur grymt är inte det?! Gladys Knight sjunger License to Kill från Bond om ni inte känner igen namnet.
 
Anywho.. Ska väl återgå här, kan slänga in en bild på mina fina presenter jag fick i fredags förresten :) Gör detta imorgon dock!
 
Godmorgon på er därhemma!

Kommentarer
Postat av: Sara

Kändisar gör livet spännande ;)
Jag har sovit idag, det gjorde min dag :D haha..

2013-01-14 @ 11:07:38
URL: http://sarakan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0