Trampoline Nation

Tjolahopp!
 
Dåligt på uppdateringsfronten ännu en gång. Mycket jobb, träning och skola!
Dock kom vi iväg på trampoline nation igår (onsdag). Massa studsmattor, bara o hoppa skitkul :D försökte mig på lite volter men kan bara framåt, haha..!!
 
Annars har jag haft fullt upp idag som alla torsdagar i princip :P Först skola, hem snabbt och plugga en knapp timma, iväg på möte för våran European Club här på skolan (jag är sekreterare så jag måste närvara vid alla möten på torsdagar) detta äger rum kl 3 när jag egentligen ska jobba 3-5 så jag jobbar där första timmen istället, sen tillbaka till IP office och få lite arbete gjort, sammanfatta mötet och mejla till alla som ska ha det. Fick feedback idag att jag gör ett bra jobb iaf :) gladde mig! Sen KUUUUUUTA hem för vi hade träning kl 5. men jag slutar 5 och kom iväg hemåt 4.45... ihh.. va tvungen att köpa nätkabel med så nu kan jag äntligen använda min dator och uttaget till internet i mitt rum, WiFi i mitt rum är dåligt så.. nu kan jag skypa utan problem.. Sen hem byta om och springa till tjejerna och Björn som väntar på mig. Iväg och träna, ASKUL idag, till kl 7. sen hem och plugga :P
 
Vi gör en grymt dans, verkligen! ska uppträda på Thomas Jeffersson High School imorgon med dem tjejerna för dem behöver lite extra folk. Och sedan för vårat basketlag på lördag. Såå taggad! Dock behövde jag lära mig hela rutinen och dansen på ca 5 minuter för att verkligen kunna göra min del under träningen.. men det lyckades jag med!! Dansen sitter som en smäck nu, så jag e nöjd :D 
 
Däremot behöver jag VERKLIGEN träna mer, haha.. jag som skulle hålla igång så bra efter PE klassen i höstas.. näe, jag ska börja gå på min en-timmas-break på vardagarna för body toning, core och yoga. kan inte göra mig annat än gott så :)
 
Känns som jag har så mycket att skriva ibland, även om det bara är struntprat ibland! Men skönt att bara skriva av sig då och då.. Men i musiken idag, gick sååå bra! Jisses vilka höga toner vi sjunger som är sopranos. Aldrig tagit en sådan ljus ton i mitt liv tror jag.. men det funkade :D Ska be någon filma oss när vi uppträder i mars så jag kan lägga ut det här :) 
 
Grymt taggad inför nästa termin också, ska välja Drama och musik ännu en gång, denna gången är det teater istället för historia inom teater. Så den terminen kommer bli speciell, för vi ska sätta upp en musikal och registrerar man sig på dessa kurser kommer man automatiskt med i den, fasen vad kul! Även om jag gillar vanlig teater, så var ändå en musikal det sista jag gjorde på gymnasiet, så att få göra det igen känns jättespännande!
 
Näääe nu ska jag inte uttråka er mer med mitt skrivande.. GOD NATT :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0