4th of July etc.

Hej! Nu var det längesen jag skrev, igen. Hur lyckas jag? Men det känns ju onödigt att skriva när inget händer, men nu så!
 
Firade mitt första 4th of July i torsdags, var hemma hos Tashi med vänner :) Riktigt kul! Sedan hon bor precis vid Lake Morton som jag kanske nämnt förut, den sjön är hennes bakgård, så vi badade från deras brygga och åkte trampbåt. Sedan åt vi gott och låg på en filt och såg på fyrverkerier :)
 
Igår var jag på Mt. Rainier! Wow vad jag längtat att se den vulkanen! Och vilket otroligt ställe, där skulle jag kunna bosätta mig!! Dock fanns det björnar där man gick, en av oss studenter såg en på rätt nära håll.. ihh.. scary! Funny thing, träffade på en svensk familj :P
 
För att inte glömma, var på Wild Waves i söndags med gänget, brände mig nåt så inni!! För vi har haft ca 30+ i tre veckor här snart! nu börjar graderna sjunka lite dock så man faktiskt kan vara utomhus :P
 
Idag, lördag, blir det en tur till Seattle premium outlets! Med Karen och Akane :) yeeha!!
 
 
Så varmt var det förra veckan! Sen har ni Matt, han råkade ta en gnutta för mkt sun screen :P sen gillar jag Wild Waves skylt, över 48" kostar det  $14.99 men är du under 48" kostar det $14.99. de e ju samma pris era nötter!
 
 
Vi har haft fågelungar i våran hängkruka! :) dock är dem bortflugna nu.. så söta var dem!
 
 
4th of July! Måste säga att detta gäng med vänner är helt otroligt underbara! Vi har så roligt tillsammans och det är aldrig sura miner. Tror inte jag kunde firat min första 4th på något bättre sätt!! <3
 
Kommer ett inlägg senare om Mt. Rainier! Så mkt bilder och lite att skriva om där så den får ett eget :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0