Sveriges nationaldag!

Idag är dagen D. med det menar jag alla mina inlämningar och prov..!!
 
Igår var en riktigt upptagen dag, måste säga att värmen är tillbaka :) tror det var nästan 30 grader igår, Anna och jag satt utomhus och gjorde matteläxan och det känns som jag fick en del färg, hehe!
 
Det ska fortsätta vara över 20 grader hela veckan!! :D
 
anywho, igår Hade jag concert choir performance, vi sjöng sånger från Newsies och Les Miserables, gick jättebra! Hadet ett par vänner som kom och kollade. Jazz voices sjöng som vanligt efter oss och dem är så sjukt duktiga! Heather som går i min dramakurs är helt otrolig. 
För att inte tala om Kelly min lärare, berättat om henne förut, men igår sjöng jazz voices en av hennes sånger som var så ruskigt bra, och nu kan jag inte hitta den online!!
 
Sen när jag kom hem kl 10 på kvällen satt jag och skrev klart min 6 sidiga research paper som ska in idag, var klar kl 1.40 på morgonen, sen pluggade jag matte för jag har prov nu kl 8 i det, även läxan ska in.. stress stress men detta är enda stressen jag har sen har jag bara prov i matte, sista, på onsdag nästa vecka.
 
Ooooch på torsdag nästa vecka flyttar jag :D längtar! 
 
Men, nu ska jag ner och plugga lite så jag vet vad jag gör på matteprovet haha.. ha en bra nationaldag, idag ska vi svenskar som kan ses fira det ihop :D
 
 
Igår efter skolan så satt en ekorre jättenära och smaskade på bröd, sen tappade han hälften men hoppade inte iväg utan jag fick ge tillbaks det :) dem e så orädda här!!
 
Sen hade jag ju som sagt concert choir performance :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0