Sunday fun day

godkväll,
 
idag är det daylight savings så vi har ställt fram klockan en timma.. Vaknade och var helt förvirrad imorses trodde någon hade ändrat min klocka.. men näe..
 
Var väldigt produktiv idag iaf, vaknade och gjorde läxor, sen städade och lagade mat så jag har för tre dagar åtminstone.. Seeen, åkte vi till Safeway och handlade mat, fick CSN bidrag idag så äntligen handlar jag lite att äta :) 
 
När vi kom hem tyckte jag och Ann's pojkvän att vi skulle möblera om lägenheten vilket vi gjorde, blev skitbra! Sen kollade vi på skönheten och odjuret och nu lejonkungen, sistnämnda på norska dock så jag sitter mest och skrattar för det låter så kul :P
 
har precis käkat lite baguette med hemmagjort vitlökssmör muuuuums!! De e så gottit...
 
Men ja, strax ska jag sova tror jag så jag är pigg till imorgon.. har mycket och göra denna veckan ni anar inte hur mycket det är veckan innan finals.. än har jag inte så mycket känns det som men, en 5sidig uppsats om en teaterföreställning jag såg igår, en presentation på spanska, en konsert att vara med på vilket ska bli riktigt kul.. hmm vad mera, jo skriva om och ändra fel på min spanska uppsats.. de fixar jag nog allt innan fredag :)
 
Nästa vecka har jag bara två finals så ska plugga som en häst.. ihh..
 
Ha en fin vecka :)
 
 
Lite bilder från Eric's 21årsfest (han som blir dränkt i skumpa). Mount Rainier och teaterföreställningen, på den sista bilden ser ni min klasskompis, den ljushåriga. har är galet kul. han spelade bartender i pausen och innan föreställningen började. vi fick vatten och dricka dock :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0