Mary is here!

Idag kom våran vän Mary och hälsade på, hon studerade här under en quarter förra året (sept-dec2012). Så det var ett nöje att få henne tillbaks nu över helgen :) Hon har kört ända från Alberta, Canada! Satan i gatan, och en bro rasade bara 10 minuter efter hon passerat den! Sjukt! 
 
Idag har det varit en hyfsat produktiv dag annars, fick ett riktigt bra betyg på en inlämning i engelskan :D Jag och en klasskompis hade uppgift att lämna in 25 quotes för en presentation, och jag satte ihop alltsammans åt oss och lämnade in (det tog mig 1-2 timmar att bara skriva ihop allt) så jag är glad med betyget vi fick, och jag är nördig nog att ta bild på det haha.. kommer även bild från tidningen när jag var med denna gång, bilden av mig var väl sådär, gör mig inte speciellt bra på bild haha.. anywho..
 
Somnade i 3h, väldigt trött det senaste så där vart jag inte lika effektiv.. men sen kom anna och vi pluggade matte i 3h.. fick läxan gjord! gött! :D nu blir det natten för imorgon är det skola som vanligt sedan iväg till Kent station för sushi och the hangover III :)
 
Natti!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0