CSN och fakturor

Fick CSN igår äntligen :) Som jag längtat! Fick även faktura från skolan så att jag kan betala in avgiften innan jag kommer dit så har jag det gjort. Det går väl på ca 48000.. För tre månader och tre månaders boende osv.. känns vähäldigt mkt men så är det! Får ändå en del över att leva på.

Idag annars har jag varit inom KSS för att få reda vilken blodgrupp jag är i, känns på något sätt tryggt att veta. Även om det lätt kan ta redas på om det skulle hända ngt därborta. Sedan lämnade jag lite CV för sommarjobb.

Imorgon åker jag till Varberg och hälsar på mammas faster, mamsen ska också med såklart! Ska inom Borås på vägen hem och köpa en iPod nano också, aaahhh! 400kr för en oöppnad och oanvänd silvrig iPod så glad jag blir :D

Nu ska jag ordna med lite USAgrejer..

Laters :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0