Sounders game

God kväll!

Kom nyss hem från en kanonkväll med några vänner :) Dålig jag är som aldrig fotar något, men ska försöka bli bättre, för en del av dessa goa slutar här efter denna quartern :( men men.. Hans lagade kinesisk mat mmmmm.. typ 7 olika rätter!! Delvis för Madde inte kan äta fisk, och jag kan inte äta kött.. haha! :) Men gott vare!
Mamma/Pappa/Patrik eller vem som nu läser detta, fylld räka saaatan i gatan va gott :)
Tror det var någon slags lök/smör fyllning och sen ska dem kokas.. mmm!! Och massa annat smarrigt.

Annars idag så tog jag det lugnt imorse, lagade lite matlådor och gick till skolan, största klanten som jag är kom jag på alldeles försent att jag har min design uppgift att göra klart... ahh paniiiik!! Får lösa de imorgon.. Psykologitest är de med.. Men började kl 12 idag, till 1250. Då kutade jag och Joan till bussen mot Federal Way och ett köpcenter, fanns inte så mkt där men hittade lite köksgrejer och ÄNTLIGEN bra shampo och balsam! Så nu känns håret faktiskt redan bättre! Utan att jag nämnde för frisören sa hon att "herbal essences är inget du vill ha i håret" och det är ju det jag använt.. :S Slog till på rean och fick två enorma shampo/balsam-inpackning från Matrix. Jaja, det var väl ändå onödig info.. Haha.. vad tvättar du ditt hår med? :p Jag är trött!

Fick ett samtal imorses också, var ju förra veckan på Root Beer Float Social, där kunde vi göra en utvärdering och tävla om fotbollsbiljetter till lördagens match, Sounders (seattles fotbollslag, soccer alltså). JAG VANN! :) hihi.. dessvärre sa dem att jag bara vann en biljett och inte två som det var sagt för det fanns inte två... Det får dom väl se till att ha om dem lottar ut det haha..

Så jag tror jag ska tacka nej till biljetten och istället åka med ett gäng till Seattle och shoppa haha.. Jag vill ju hellre göra, som min bror säger, åka med ett par vänner och se på matcher och ha lite tailgating innan wihooo :P

Nuuu ni, ska jag plugga lite.. sen gå o dö i sängen.. sova som en stock!! Saknar er därhemma!

Kommentarer
Postat av: Mamma

HEJ. Satan i gatan räkan får ta käka när du är hemma. GRATTIS till VINSTEN. :-))) KRAM

2012-04-13 @ 11:35:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0