Guldkrokshallen

Idag tog jag bilen mot Skövde, mötte upp några goa vänner från klätterklubben och så åkte vi vidare mot Hjo och klättrade :) Var där för ett år sedan, orkade betydligt mindre i år HAHA. Men alltid lika kul är det med det gänget, sånt härliga! Deras kommentarer, jag orkar inte haha! :D Hade inte gjort något om jag var snäppet socialare idag men jag har mina dagar, har inte vi alla?

Efter det blev det en tur till Elins Esplanad, införskaffade vakuumpåsar så jag kan packa kläder bra till exempel!
Sedan en sväng till Terese och Anders i gamla kära Leksberg, dessvärre fick Anders en allergisk reaktion (eller vad kallar man det?) och fick dra iväg till KSS :( Men det gick bra sedan, tur tur!!!

Sitter just nu och ser på "Midnight in Paris" haha, knäpp film men rätt kul!

Ska väl fortsätta se detta, slänger väl in någon bild imorgon eller senare!

:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0