Helgen so far!

Hej!
 
Nu har ja lite o skriva om iaf, och bilder att lägga ut :)
 
Igår, var jag hos Mackenzie, vi hade grillkväll med Max, Pavlo, Jeremiah och Mackenzies två vänner, Vanessa och Robert tror ja dem hette :) Den utsikten han har från det huset är helt otroligt, ni får se nedan :) Vi stannade inte så länge dock men va så kul att se alla!
 
Åh ni skulle sett vilken åska vi hade igår! Helt sjukt, hela himlen lystes upp! wow säger ja bara.. har en film på de men vet inte om jag lägger upp det.. ganska lång och det tog tid innan blixtarna syntes bra, för det lyste på himlen hela tiden men bara dem största kom med.. hehe..
 
Anyhow, Jeremiah stannade hos mig till 4 på morgonen för vi bara satt o njöt av regnet som smattrade och ljudet av åskan :) härligt!
 
Idag, idag ska ni få höra! Jason och Trevor har skrivit ett manus till en skräckfilm! den kommer vara ca 30min lång och jag ska få dö i den, självaste Jeremiah ska döda mig, I'm gonna hold that against him ett tag hahaha.. att bli dödad av sin pojkvän e ju inget skoj :p jo på film såklart.
 
Så vi läste igenom lite idag, den är rätt kul! och några hemska scener med såklart. Max skulle varit med, det är skrivet för honom med, vi skulle haft en sjukt bra konversation, låter ungefär exakt som en konversation skulle gå till mellan oss, dem lyckades verkligen ge honom perfekta repliker som passar! dessvärre kan han inte va med :( anyhow.. Blev inte så mkt gjort idag men vi ska få det klart :D så skoj!! har såna roliga vänner, hittar alltid på ngt spännande :)
 
 
Från gårdagen :)
 
Dessa är från idag:
 
 
Bra dag :) nu ser jag att det går mot åskoväder ännu en gång! Dock bra för det har bara regnat igår på i princip hela sommaren, helt uttorkat! Nu ska jag plugga en kortis och sen göra mig iordning för party hos Max :)
 
Mamma, 2 dagar kvar! nästan 1 dag kvar för dig <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0