Plugg all day long

Godväll!
 
Märkte att videon inte går att se, kan vara då den ligger upp på en facebooksida som man måste vara inbjuden till.. rackarns!
 
Annars så är det mest plugg denna vecka.. Flyttade i måndags till en annan lägenhet :) Känns riktigt bra! Kan faktiskt sitta i vardagsrummet och plugga nu vilket jag inte kunde i den förra då det alltid var massa folk över eller spelades hög musik på tv osv osv.. Så nu e jag lycklig :)
 
Måste även säga att jag slutade cheerleadingen, den tog alldeles för mycket tid och var väldigt stressande med träningar och matcher att jag inte hade ork eller lust med någonting längre, skolan hanns nästan inte med och man fick en sur min om man hade ursäkten att plugget var tvunget att komma före.. Så lika bäst att hoppa av.. 
 
Annars idag har jag varit på transfer fair :D fasen va intressant det var! Hittade MASSA bra universitet som jag ska söka, förut var min nummer ett Western Washington University, men nu hittade jag San José utanför Silicon Valley i Californien, den lockar oerhört :) Plus att kostnaden var inte så farlig där heller..!! Ihh jag e så förväntansfull, vill börja nu med detsamma!! 
 
Så mina val är just nu
Western Washington University
San José State University
Arizona State University
California State University
Pacific Lutheran University
University at Buffalo
 
Skitbra att ha en massa universtitet att välja mellan och ansöka till. Jag, Mathias och Ann ska åka och göra TOEFL test i mars tror jag så att vi har gjort det ifall några universitet kräver detta. Ska försöka få till lite scholarships också, hur jag nu ska gå tillväga med det :)
 
Nu blir det åter till plugg, spanskaprov imorgon och matteläxa.. Längtar så till helgen, på fredag ska vi till Supermal (ska äntligen skaffa en fisk, haha) sen ska jag och mina roomies göra pompa, bea och kött (vegetariskt för min och Amis del). Sen på lördag ska jag försöka komma med på Boeing Trip, och på kvällen blir det lite partaj i min gamla lägenhet. Söndag blir det säkerligen något också, men även lite plugg så jag inte behöver stressa för mycket under nästa vecka..!!
 
Kanoners... Ha de fint :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0