Torsdag

 
Ni får mina fötter på bild med :) Här är bara några av de universitet jag pratade med igår, San José och Western är mina första val :D
 
Sitter just nu hemma på lunchrast, haft spanskaprov nyss.. gick nog helt ok! Lite klurigt är det för jag har inte haft orken till att plugga just det.. men tog igen en del igår, plus att jag ska verkligen ta tag i det ordentligt, men det blir ju svårare hela tiden :P 
 
Strax blir det drama och film, vi ser på Into The Woods, en teaterföreställning om sagofigurer, mycket bra!! Senare är det European club möte och jobb! Ska ge mig iväg och träna också, måååste!! 
 
Hejsvej

Kommentarer
Postat av: Sara

Åh snälla välj nåt i californien så jag kan hälsa på och roadtrippa i LA samtidigt ;)

2013-02-03 @ 21:01:38
URL: http://sarakan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0