WA driver's license!

Well hello!
 
Har varit väldigt upptagen det senaste med skola och annat!
 
Men, idag (18 jul.) tog jag körtkort :D jag har dragit ut på detta i ca ett år, vet inte varför för det var sjukt simpelt. Men nu har jag det iaf :) ska till license department imorgon och betala avgift och ta foto! Men åh va skönt det är att ha körkort nu :) Äntligen är jag laglig på vägen, eftersom jag bara kan köra 6 månader eller ett år på mitt svenska.. anywho, kom nyss hem från The Spunky Monkey, en bar! skitskoj med Matt, Mackenzie och Pavlo :) sjöng karaoke och drack för att fira Pavlo's 21årsdag och mitt körtkort :) hihi!
 
Imorgon ska jag till Southcenter, efter department grejen dock.. ska köpa mig en Seattle Sounders jersey och hälsa på min fina pojk :) Han jobbar på Macy's/Nordstrom! Ja för er då som läser mig blogg, det har varit ett himla dejtande hit och dit, tror det är för att man är internationell som det blir snäppet mer intressant.. meeeen nu har jag verkligen träffat en drömkille, och gentleman som han är, frågade han mig igår om jag ville bli hans flickvän, hur gulligt är inte det! att han frågar om det :) så vi pratade om det och jag sa att jag ville börja dejta honom iaf, det var så sjukt dock, några timmar innan han frågade detta så spelade vi tennis, och jag satt (medan han och Gareth spelade lite) och tittade på honom och tänkte att oj vad jag vill börja dejta honom, Jeremiah, som han heter. För vi har setts ett tag nu... Han var i musikal klassen förresten.. såååå jaa.. nu vet ni de :)
 
Hmmm annars då.. tjaa.. vad finns de o säga. Geologi kursen går bra, joggingen med! Var på field trip igår med geologikursen, lärde oss mäta velocity och discharge i en river. ja det är ett helsike när man lär sig orden på engelska och inte kommer ihåg vad dem heter på svenska. Men hur fort vattnet strömmar i en flod, ngt i den stilen! Har så kul haha.. vi kasta marshmallows i vattnet, så står en kille bredvid och skriker READY??? till oss andra som tar tid vi slutet av mätningen, YEAH skriker dem. Killen kastar i en marshmallow, den andra skriver GOOOO! så tar vi tid, sen skriker en annan STOP! när vi ska sluta ta tid. Haha.. detsamma vid en annan flod. en annan gapar som INI!.. STAAAAAAART! och vi alla gapskrattade varenda gång :)
 
Nu skriver jag för mycket, kan bero på att jag drack en och annan alkoholhaltig dryck.. hihi. godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0