crazy couple of days!

 
 
Ja denna helg har verkligen varit galen :) och galet kul!!
Började ju med sista showen av Bye Bye Birdie, som var en succe må jag säga! Publiken var verkligen responsive :) Skrattade åt allt och, jaa, helt underbara vilket gjorde våran sista show helt underbar för oss med. Vi fick även tårta av directorns mamma som inte kunde vara där, så emellan de två akterna åt vi den :D
 
Efter detta åkte vi allesamman som kunde till McDonalds för lite käk och vidare till Tashi och hennes hus som ligger PRECIS vid en sjö, ja hon har en brygga med rutchkana, trampbåt, gummibåtar och såna där ringar att bada med. Så vi hoppade i vattnet, kan jag tillägga att detta var runt 12 på natten?! Vattnet var så skönt! Sen tände vi en brasa och lekte lekar :)
 
Dagen efter så började det lugnt, kl 3 möttes vi upp på campus corner apartments där jag bor. Vi grillade, spelade twister och sedan gick hem till Azia där vi lekte fler lekar haha.. Sen gick vi tillbaka ett par timmar senare och grillade igen.. sen tillbaka och såg på Hot Rod :)
 
Igår, måndag, så möttes vi igen!! Denna gången hemma hos mig, vart lite velande fram och tllbaka för att mina rumskompisar är väldigt bra på att göra saker obekväma för andra. Vi hade jättekul tillsammans och så öppnar dem dörren och säger nu ska vi kolla tv. Så dom körde ut oss. Det gör mig så arg att dem alltid tror att dem bestämmer här och äger hela lägenheten. Därför är jag SÅ GLAD att jag flyttar om någon dag :)) Mina kompisar tyckte också dem gjorde hela situationen obekväm. 
 
Sen väntade vi i Josh's bil i någon timme, gick upp i mitt rum och väntade till mina rumskompisar hade lagt sig så vi alla kunde gå och lägga oss i vardagsrummet. 5 pers sov över här på golvet haha.. helt underbara :)
 
Idag blev det en sväng för milkshake och nu tar vi en kort paus :P Här kommer bilder!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0