Glad Midsommar!

Idag ska jag till Trader Joe's med Akane. Senare ikväll blir det hem till Eliane för att fira midsommar, ska se om jag kan få med lite mat bort dit att bjuda på, ngt så enkelt som potatis, veggie köttbullar och creme fraiche :P simpelt!! Ska försöka mig på en midsommarkrans med om jag kan hitta material :)
 
 
Här får ni lite bilder från dagar som varit!
 
 
Helgen spenderades med musikalgänget, åkte och kollade på Jason's konsert, där Mr. Bayer våran lärare i musikalen var dirigent :) Sen åkte jag och Pavlo hem till Elyssa, se vilken söt hund hon har! lilla Belle.. Eftersom det var fars dag där så käkade vi lite mat med hennes familj och spelade kasta hästsko med dem :) väldigt kul dag! Sen blev det en sväng hem till mig för film.
 
Fick ett superfint paket av mamsen i förrgår, massa fina grejer <3
 
Igår sa vi hejdå till Jaime som åkte tillbaks till Beijing över sommaren för att i höst börja i Philly..  :(
 
Idag vet ni redan vad som händer :)
 
Hejsvej!
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag var på Trader Joes i NY.. myyyys! Det var dock sån jävla kö och vi var på shoppingtur så jag köpte inget. Men andades atmosfären :P

2013-06-25 @ 22:50:20
URL: http://sarakan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0