Nytt hem!

Godmorgon Sverige!
 
Just nu sitter jag vid köksbordet och äter frukost, med utsikt över bakgården och husets veranda och hot tub! De ni :D Plus soligt väder med 18 grader! ska bli varmare :D
 
Har varit lite fullt upp här därav dålig uppdatering. Men, igår var jag ute i Tacoma med Ariana! Sjukt kul och träffade så mycket roliga människor. Det komiska var att när vi satt på en bar kom min klasskompis in, haha, känns så sjukt att man börjar lära känna folk från alla möjliga ställen och "bumpa" in i dem på de mest random ställen! 
 
Slänger in några bilder för er här så uppdaterar jag senare :) 
 
 
Jag och Mackenzie lunchade i Downtown Auburn i torsdags, han visade mig en bookstore där det springa omkring lösa katter, så glad jag blev :D ska definitivt dit mer gånger! saknar ju Torsten så mkt!
 
 
I torsdags kväll hade vi lite avskedsmiddag för Carlo som flyttar till Philadephia för universitetsstudier. Gick till Joeys Restaurant, satan i gatan vilken god mat och efterrätten ska vi inte ens tala om!! Cloud 9!
Han testade även the hurricane simulator, haha :p
 
 
Och igårkväll var jag och Ariana på krogrunda! :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0