Finals

Om en timma är det dags att promenixa till skolan för matteprov. Åh fy, jag är nervös inför den för jag fattar INGET. har glömt ALLT. och jag skojar inte..!! Men ska ju som nämnt 1000 gånger tidigare ta kursen igen i vår!
 
Efter den är klar har jag en timmas break och sen nästa final i dramans historia. Det ämnet älskar jag, så hoppas hoppas jag fixar den :)
 
Sedan när alla finals är över, när man äntligen kan slappna av blir det lite jobb och sedan en tur till solariet med Ann innan båda åker på semester över spring break!! Hon åker dock til värmen och Mexico, såå härligt!
 
Anywho, tillbaka till plugget.. Ha en fin dag :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Good Luck honey!
Går säkert bättre än du tror :)

2013-03-21 @ 19:57:03
URL: http://sarakan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0