Fredag!

Äntligen fick jag sova ut, somnade 7 på kvällen igår och vaknade kl 7 imorses.. Jag som hade så mycket jag tänkte göra igår efter skolan, dock fick jag det mesta gjort när jag jobbade, men ja, kroppen, och hjärnan behövde nog all sömn den kunde få..! Fattar inte hur jag kunde somna om hela tre gånger, haha..
 
Anywho, idag är det busy day igen. Men det är skönt, då blir jag inte alltför lat.. Under lunchen kanske jag ska visa runt en norsk tjej på skolan, om inte Ann känner sig bättre..
Sen blir det lite läxa och ordnande för presentation på måndag i dramaklassen. Ska bli intressant :P
 
Efter detta ordna lite inför fest ikväll, ska försöka ta lite bilder också det har varit dåligt med det sista tiden.
 
Hmm.. ja jag har väl inte så mycket mer att skriva nu på morgonen, ska göra mig iordning för skolan..
 
Just ja, vi hade våran small group recital igår, blev lite nervös direkt när jag gick upp på "scen" så kunde inte hålla noterna dock märktes det nog inte så mycket då vi är 20 pers.. Men ja, jag har inte sjungit eller stått på scen på 4 år så jag är inte allför hård på mig själv för det.. Det var ju lite övning inför stora uppträdandet :)
 
Ha en fin dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0