Sista dagen!

Godkväll därhemma.
Idag är sista dagen på spring break, vi har haft sommarväder dem senaste dagarna :) Underbart! idag är det 20 grader och sol, vilket det ska bli dem kommande dagarna! ska ut och lägga mig i solen idag igen!! Igår vart en galen kväll, jisses.. började lugnt tänkte lägga mig tidigt, slutade med att jag la mig kl halv 6 imorses! Men, oj oj. Min rumskompis däckade på soffan, stenhårt må jag säga.
 
Jag och Max hade så kul åt det trodde jag skulle göra i brallan! Vi målade på honom, och så kittlade vi honom med en bomullstuss i ansiktet, till vi kom på att lägga tandkräm i handen på honom och kittla honom mer, slutade med tandkräm i HELA ansiktet haha. Han vaknade inte heller, han va knappt vaken när han gick upp och la sig igen haha.. Vi la handen i vatten men kom på att han hade redan varit uppe en sväng och ställt sig i dörröppningen till toaletten och kissat överallt, jag skojar inte, det var fotavtryck på mattan. Hahaha.. åh jösses.. när han fick för sig att gå upp så gömde vi oss i oron att han skulle bli arg, men, tillslut stod vi framför honom och följde efter honom till sitt rum och han såg oss aldrig hahaha..
 
Åh, vilken kväll! 
 
Men, ikväll blir det läggdags tidigt, skola kl 8! uhhh.. Jo jag fick mina betyg tillbaks! Sänkte dock mitt GPA pga matten men inga problem ska ta den kursen igen, har fortfarande över 3.0 i GPA så jag är nöjd. 4.0 är högsta betyg och trodde jag skulle nå det i concert choir men fick en 3.8 där. 3.6 i dramahistoria och 3.5 i spanska. yay :)
 
I vår nu blir det råplugg med engelskan och matten igen! Men längtar så efter concert choir igen och nu teaterlektioner :D ska bli så kul! Och vad energi man kommer få med vädret :)
 
Kommer kanske bilder senare från san francisco men dator borde vara sista prio nu i dagarna med vädret. Anywho, GLAD PÅSK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0