Funderingar

Jag har tänkt länge, undrat om det verkligen är möjligt för en person att klaga på allt och verkligen ogilla allt som finns. Jag tror det är möjligt, min rumskompis, hon gör det nämligen. Hittar dagligen saker att klaga på, helst allting. Jag finner detta oerhört tragiskt att man inte kan vara glad åt något.
 
Aldrig kunna säga tack till någon, glädjas åt någon annan eller att finna en endaste dag då man kan vara utan skitsnack bakom någons rygg. Då måste man vara riktigt olycklig.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Tur att hon bor med dig , tänk va mycket roligare öivet måste va ;)
Men, enligt vad konflikthanteringen lär mig i skolan är det en idé att tala om det för henne men på ett varsamt konstruktivt sätt!
Kraaam. (Skype snart)

Svar: ja jag känner för att säga till henne, men det är nog inte uppskattat. dessutom flyttar hon ifrån denna skolan om en månad. Men hon drar verkligen ned alla andra till den nivån hon själv är så fort man kommer innanför dörren.. men men, ja skype snart verkligen!!
Marie

2013-05-13 @ 08:47:00
URL: http://sarakan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0