Kamera

Idag kom min nya digitalkamera på posten :) Blev en Canon IXUS 105 IS silver, gick hur bra som helst o beställa den på NetOnNet. Tog ett paketpris o fick med väska o minneskort också, smidigt! Var även på en liten shoppingrunda i stan efter jag tränat o hittade en vindjacka på Team Sportia på rean, fynd! Svart var den o jag behövde verkligen en..

Så, idag har varit min lediga dag, jobbade i Götene igår så var hemma kl 1 på natten, kollade ett Gilmore Girls avsnitt innan jag somnade, de e så bra! Sen vaknade jag vid 7 för att hanna skulle komma förbi innan hon åkte iväg till sin pojkvän så jag kunde få se henne iaf, va ett tag sen! Annars i veckan va har jag gjort då? Varit med på en träning (dåligt med det nu när jag jobbar..) laddat lite inför semi-finalerna i helgen :) Annars e de bara jobb.. I helgen var jag hos Casey, vi hade tjejkväll o Malin var också med, dirty dancing och ansiktsmask.. Denna helgen som kommer nu blir det fullt upp, de gillar jag, hatar o rulla runt på golvet för att man e rastlös! Så på fredag blir det matfestivalen i Skövde, här ska det ätas :D Sen på lördag matcher o förhoppningsvis en liten sväng till matfestivalen igen, vi får väl se om det orkas..  Vinner vi båda matcherna på lördag mot sundsvall blir det en lugn söndag iaf :) O nästa vecka börjar jag dansa jazz igen, lääängtar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0