SM-GULD och ITALIEN

Var ett tag sedan jag skrev nu, men bloggen är lätt att glömma av..
Så vad har hänt?

Jo vi vann SM-GULD!!! för 5e året i rad! Spelade bäst av 5 mot Söder (sthlm) och vann 3 av dem, stod 1-1 i matcher helgen den 11 aug, och nu i lördags den 18e körde vi över dom i de två sista matcherna, med 11-4 i första och 11-1 i andra :) kändes förbannat bra :) Att jag dessutom tog ett poäng åt oss i sista matchen var riktigt roligt, gjorde en slide på hemplattan, haha det var första gången och måste sett ganska roligt ut!
Så det var guldparty på Harrys för hela slanten sen med förfest hos en i laget.. Vilken toppendag må jag säga :) Startade med frukost på hotell som vi gjorde förra året, mums!

Och vad händer nu då? JO! Inatt kl 2-2.30 tar jag och mamma bilen till landvetter och åker till Italien i en vecka :) Det var resan jag vann från Englasshowroom.com!! Äntligen blir den av, hoppas hoppas det inte blir något krångel bara.. Har längtat så mkt och nu händer det :) Ska gå och lägga mig en sväng så jag orkar att köra bara, tar ca 3h eller så kanske..

Ha de bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0