Bad behaviour

Jag har ju inte uppdaterat på ett tag. Men det är något struligt och uppstressat med resan.

CSN vill inte finansiera mina studier då jag hoppade av högskolan i höstas pga fel val. Det är ej en godkänd anledning att avbryta studier enligt dem. Tänk på det!! Läs in 7.5hp eller vänta till ni hittat absolut rätt! Jag måste läsa in 7.5hp eller ha intyg på att släkting avlidit eller insjuknat under tiden jag hoppade av (som anledning) för att det ska godkännas.

 

Men, ett litet ljus i mörkret: Jag får FÖRHOPPNINGSVIS (hållar alla tummar jag har) hoppa på en 7.5hp kurs nästa vecka, så att jag kan komma iväg. Det lilla hoppet jag känner, är ovärdeligt!! Gråtit floder för detta. Jag ska åka, så enkelt är det :)

 

Så, just nu väntar jag på att det ska bli måndag så att jag kan ringa dem och vara lite tjatig att jag ska få läsa (jag har fått besked om att jag är behörig och lektorn vill gärna jag kommer och läser kursen:) så jag kan få ordning på det här..!!

 

Ha en fin helg!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0