Who doubts what he's sure of?

Matte är något jag då inte är säker på. Har kämpat med Compass test (övningar) och sen gjort något test men fattade inte vad jag skulle göra när det var klart. Svårt svårt kan inte få tag på SI förrän måndag. Men får ta det då :) Bra att jag kan öva lite till på matten bara..!

 

Sitter och knaprar lite pepparkakor, borde ej, magen är i uppror och har varit senaste veckan.. Meen det är ju SÅ gott!

 

Har jobbat hela vecka, och ska jobba i helgen också. och nästa vecka, känns superbra..!! Kanske man har lite att leva på i New York :) Ska iväg på en promenad här strax, tänk vad skönt att det är fredag! Men eftersom jag jobbar imorgon och söndag kan jag inte njuta av det riktigt.. Men ska träffa mina fina Carro och Sarah imorgon efter jobbet beroende på när jag slutar :)

 

Just nu med ansökan är det fortfarande mest väntan, skickade in CSN i fredags (trodde jag) ringde igår och som tur var fick jag reda på då att dem inte fått min ansökan så jag ordnade det igår. Det är väl mest det som väntas på, och matten.

 

 

Som sagt nu promenad och sen hälsa på pappsen! Ha en toppenfredag!!

 

/Marie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0