2011

GOTT NYTT ÅR!
2011 ska bannemig bli möjligheternas år! Äventyrens också för den delen.

Nu kommer jag igång med bloggen här igen, efter att varit totalt bortglömd. Har inte haft ngt speciellt för mig ändå förutom jobb o träning o plugg..  Jo 2011 har jag tänkte jag ska hitta på en massa skoj, och då får ni gärna följa mig på det :)
Hoppas på mkt jobb så att jag även ska kunna göra det jag vill, även om allt inte behöver kosta.. Men vill ut och resa m.m.

Kan ju avslöja en start: Puerto Rico GC 8jan!! Jag och min kompis Tirre bokade igår sista minuten för att hälsa på våran vän Sara som jobbar som reseledare där borta, så vi ska få bo hos henne :) Ska bli så himla kul då vi inte sett henne på flera månader! Tacka vet jag SKYPE!!  Så efter GC ska jag prova på en ny sak, kan ge er en ledtråd där jag fick inspirationen ifrån: ”Vilja Av Sten”.

Hoppas erat 2010 var bra, men nu är det nytt åt, nya möjligheter som sagt!

(De gamla inläggen här är ifrån min blogg på veckorevyn, skickade över den så bloggen inte blev så tom..)

Sov gott :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0