Between a rock and a hard place

Idag har jag minsann varit effektiv!

Började med att stiga upp kl 8.30, skulle gjort det tidigare men det var så skönt o ligga kvar!! Sen gjorde jag mig iordning och började bli nervös inför en telefonintervju som jag skulle ha idag kl 11. Men den tog inte alls lång tid och gick faktiskt ganska bra. Hoppas hoppas jag får jobbet (även om det bara är tillfälligt i två veckor så är det en erfarenhet!!) skulle bli överlycklig :)

Sedan tog jag bilen och hämtade min kära mormor, hon behövde få handlat lite så åkte inom Mio en sväng :) Ooh nu ringde dagis om arbete imorgon så inget möte på arbetsförmedlingen för min del, hehe!! Tillbaka till ämnet, mormor va så snäll o köpte några bokstäver till mig som jag letat efter så länge men alltid tycks var slut, så nu har jag ordet LYCKA ståendes på skrivbordet :) såå fint!

Åkte sedan inom stan efter jag lämnat av mormor, jag var ute efter en rockring men dem hade ingen på Team Sportia här i lilla Mariestad men han sa i butiken "det enda mest likt en rockring är cykeldäck" HAHA! Hur ska jag kunna rocka med ett cykeldäck? hmmm...

Så ingen lycka där inte, får leta en annan gång.. Men nu är jag så exhalterad för en annan sak :D nämligen BERGSKLÄTTRING! Det är det jag ska prova på idag :) Gjorde det en gång för oj så länge sedan men nu ska jag prova hos en klubb i Skövde ska bli jättekul. Inspiration till det fick jag av den bästa boken jag någonsin läst:
Vilja Av Sten. Sann historia skriven av Aron Ralston. Kommer även på bio i februari, MÅSTE SE!! Ska lägga in trailern här åt er för er som inte sett.. Iaf, det jag verkligen vill göra då är att klättra utomhus, får väl bli i sommar.. Men tänk o få göra det Aron gör, klättra i Grand Canyon, vilken upplevelse! Får se om jag kommer dit ;) haha.. drömmar drömmar, vad skulle man göra utan dem? bara göra kanske?

Nu ska ja stoppa lite mat i magen.. ha en bra dag, det ska jag :)


Kommentarer
Postat av: Caroline

jumpsuits - hot or not?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0