'Cause there's a spark in you

Oj vilken slapp helg detta har varit, rullat runder på golvet sen igår pga rastlöshet! Men idag kom jag iväg till gymmet iaf, kände mig hjulbent när jag gick hem därifrån, körde den där maskinen som tränar låren.. Hade sån tur att dem körde Core idag (tränar på Actic) och det stod att dem inte skulle ha några fler pass denna dag, meen så hade jag gått på löpbandet o ser att det är ju visst påväg folk till det rummet :) Så det blev lite extra träning, skönt!

Imorgon blir det lite att ordna, gillar faktiskt vardagarna då det är lite liv i stan! Måste lämna in min digitalkamera, klantarsel som jag är tappade jag den i golvet så objektivet blev snett eller något, går ej att starta kameran. Jag som mååååste ha den med till GC!! Även om jag har garanti lär jag få betala för denna lagning eftersom den är självförvållad, men får gå!

Tänkte jag ska bjuda på ett recept på SÅ gott bröd, som också är nyttigt :) Se om jag hittar någon bild att slänga in på det också, annars får jag ställa mig och baka imorgon, haha! Men det har jag ändå tänkt ;)

Bjuder på en grymt bra låt sålänge!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0