Have I been hoping loud enough, wishing hard enough?

Så skönt det har varit att få sova ut (vilket jag kanske gjort alldeles för mycket under ledigheten), bara ta det lugnt och göra ingenting. Tog en promenad ut till mormor och morfar idag med mamma, dem bjöd på våfflor när vi kom dit, såååå gott!! Annars ska jag ta tag i packningen ordentligt nu för sista gången, haha.. uppe i 10kg och då ska jag få ned lite av Saras saker men det ska nog gå :) Får packa smart! Dock har jag tre handdukar (liten för ansiktet, duschhandduk och badlakan) och sen påslakan, underlakan och örngott.. Men då ska jag lämna kvar lite grejer och kasta när jag varit där. Så jag tog dem fulaste o mest slitna jag kunde hitta.

Nu tänkte jag att jag skulle ordna med min bloggdesign, gjorde mycket sådant för några år sedan då jag hade photoshop. Har inte det nu så får göra det bästa av situationen :) Har så svårt vilka färger jag ska välja men går ju alltid att variera sig.

Lägger in ett par bilder till här, så tråkigt när bloggen är helt bildlös :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0