I'll take your law into my hand

Det är väl lite så jag gör, ja..

 

Idag har jag ääntligen ordnat mitt DS-160 (som man måste ha helt enkelt, varför vet jag faktiskt inte). Men det var lite information om mitt pass, om jag gjort något kriminellt eller tänker göra medan jag är i usa. Det är inte lätt att komma in i landet må jag säga! Men nu är det klart iaf, även betalat in min Sevis Fee. Fint!!

 

Nu är det mattedelen kvar änsålänge, ska göra ett mattetest så dem ser vilken grupp jag ska tillhöra, men matte är inte min starka sida.

 

Varit på IKEA en sväng idag, fått hem lite förvaringslådor att packa mina kläder i medan jag är borta så dem inte stinker allt för mycket sen :)

 

Ansökt CSN har jag också gjort, skönt det är när grej efter grej blir färdig, lättar lite på hjärtat! Har så mycket olika formulär nu så jag drunknar i dem, haha.. fler är påväg! Ska komplettera lite på CSN också..

 

Annars vilar jag mest, mår inte riktigt hundra.. Lugn kväll denna fredagen, imorgon blir det julmarknad i staden

och sedan fotbollscup med fina Hanna :) Terese och Anders gör oss nog sällskap med.

 

Ha en fortsatt fin kväll, får uppa mer en annan dag när jag orkar. Lite fler bilder skulle ju inte skada heller :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0