alldeles, alldeles...

uunderbar sömn jag fick inatt! Vaknade kl 8, och INTE av en garageport kl 5 :) Hallelujahmoment.
Har träffat två av mina rumskompisar också, verkar bra änsålänge! Vi skulle väl ses o prata lite mer idag.

Så igår var en lång dag! Inte i skolan men.. Hade två bra lektioner, english reading gillar jag skarpt alltså! Även om det är lite mkt just nu.. ska verkligen se till att plugga de mesta nu så jag slipper i helgen..

Efter skolan gick jag och betalade hyran, hämta mina nycklar och tog en ordentlig kik på lägenheten:) Märkte att jag inte fick något flytta-in kit dessvärre.. Men jag hoppas allt annat ingår som bestick osv.. Får kolla det snart annars blir det svårt att äta frukost :P

När Angelica hade slutat skolan sen mötte jag upp henne så åkte vi hem till min värdfamilj, dessvärre var ingen hemma men vi packade ihop allt och väntade till mamma och barnen kom hem. Så jag fick säga hejdå till dem iaf :) Vad grejer det känns som jag har! Måste slänga lite skit, men ändå har jag inte så mkt, det är nog mest kläder.

TACK Angelica för att du ställde upp!! Det är verkligen uppskattat :)

Gick sedan till skolan för att ordna lite grejer och då mötte jag Hans som hade slutat jobba, vi kom in på det att jag inte har NÅGOT till mitt rum, så han erbjöd sig att åka till Walmart en bit härifrån (tror det var i Auburn) så det gjorde vi! Så det blev täcke, kudde, lakanset och lite frukost. Men när vi hade kommit fram till Auburn var det inte Walmart vi stannade till vid först, utan en nöjespark som var precis där!! :) Så vi spelade lite spel, åkte Haunted House och käkade sockervadd :) Cotton candy låter mycket godare dock.

Efter nöjespark, walmart och annat så käkade vi på Red Robin, första gången på en riktigt restaurang, hamburgare blidde de, vegansk och den va supergod! Älskar USA's alla restauranger. Vi gick förbi en 50tals restaurang.. Har iaf två bilder från den ska lägga in dem men ska dit och käka någon gång har jag tänkt så jag kan få lite fler bilder :)

Kom inte hem förrän halv 11 på kvällen.................... helt dööö......!! Men fick iordning de mesta i rummet :) Ska fota lite på de med när det är iordning.

Tror jag behöver lite frukost just nu, och göra läxor...!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0