Då tar vi nya tag!

Lite dåligt skrivande men ibland finns det inte tid :/

Ni får en genomgång av helgen, ni ser väl fejan annars vad som pågår :)
I fredags åkte ju jag, Akane, Carlos och Jennifer (inte den svenska tjejen) till Seattle. Tog taxi till Tukwila och därefter tåg mot downtown. Behövde in på banken och ändra min adress och hon som jobbade bara pratade och pratade om annat, vi kom ALDRIG där ifrån!! Men tillslut gick jag och Carlos var kvar.. A & J skulle göra manikyr så jag gick och shoppade.. H&M såklart:P Carlos mötte upp mig när han var klar och så gick vi till frisören. Dock något sent.. Borde åkt på lördagen eller så tror jag. För dem kunde inte göra något åt mitt hår det var för lite tid kvar.

Carlos klippte sig dock så jag gick iväg och gjorde lite mer shopping.. mötte upp A & J igen, sen fastnade dem i Te-butiken ett tag så jag gick igen.. Haha.. Ja man kan säga jag gjorde Downtown själv :P Hittade en hel del behövligt! Som linnen, tröjor osv.. Vi käkade på restaurang med, sushi.. oooohmy va gott det var :)

Tog taxi hela vägen tillbaka till CCA. Sen var det bara kuta in i duschen snabbt som fasen och ta safety ride till Hans & Co för de va fest :D förstår dock inte hur jag lyckas bli shitfaced när jag kom dit halv 1 på natten.. dem andra hade varit där sen runt 9.. haha.. spelade kings cup igen baha.. sen blev det översvämning i Karens rum, toaletten hade gått sönder och det var seriöst minst 3cm vatten ända ut till vardagsrummet..

Dock slocknade jag kort efter.. annars hade jag ju hjälpt till.. Vaknade nästa morgon, den enda med huvudvärk SOM VANLIGT! Vi hämtade ut alla grejer ur Karens rum så några människor kunde komma och få bort vattnet från heltäckningsmattan.. Sen var det en seg dag.. Vilade lite och tog det lugnt.. Sen gick vi till Brads place och spelade kinect och supernintendo :D och AAAAHAA har nog inte skrattat så mkt på länge! Ska slänga upp en video åt er :P

Söndag då.. Jag och svenska Jennifer tog bussen till Federal way och letade costumed för comic con på fredag :) Haha! jösses vad vi såg ut.. Men det slutade med att vi beställde kläder från deras hemsida istället för batgirl fanns inte i butiken där. Så dem ska komma på onsdag:) Ska bli så kuuuuul!!! :D

När vi kom tillbaks var de slänga i sig lite mat och sticka till Kyle :) Han bor i lägenhetsområde där dem har tillgång till pool bla :))) Så jag, Hans och Kyle badade bubbelpool utan bubblor och sen swimmingpool  de va nice!! :D Får lägga upp lite bilder en annan dag, jag tar ju inte så mkt kort, Jennifer är mer effektiv på den fronten!!

Och efter badet, blev de hem till Jennifer och färga håret.. Hon mörkbrunt och jag ett försök till blont.. det blev.. intressant... lite gult.. lite oranget.. ja.. silvershampo får de bli framöver om jag kan komma över ett sådant.. hujedamig, vad gav jag mig in på?! Haha.. aja, jag är ju närmre blond nu än helorange i huvudet iaf.. de känns bra :) Blev iaf en liten sväng hos Brad och Jaime igen sen och spelade kinect, dansade haha va kul de va.

Nu ska jag fortsätta plugga, begravd i läxor så kände jag var tvungen att skippa en class för jag skulle inte kunna koncentrera mig, tänker bara på allt jag behöver göra.. Börjar bli klar med en collage uppgift, men har en läxa som MÅSTE göras online idag i samma kurs.. Men jag min dumsnut glömde/hittade inte mina hörlurar så kan ändå inte posta det som ska göras.. FISK!

Hoppas ni alla hade en bra valborg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0