Girls night!

Idag har det varit en bra dag :) Börjar bli klar med en del läxor, men det är fortfarande lite svårt men jag gör de bästa av de, försöker att vara positiv!!

Hade två lektioner som vanligt idag och ibland får jag såna där AHA upplevelser, "åh så enkelt va de så jag skulle tänka" sen när jag ska göra de själv är de som bortblåst.. haha.. oh ni ska få se en video förresten som vi kollade på i psykologin, slänger in den längst ned i inlägget..

Efter skolan hämtade jag alla mina läxor och stack till bibblan med Joan, blev inte så mkt pluggande men fick lite gjort iaf.. Sen kom Akande och sällskapade :) Vi har samma kurs men på olika tider så vi hjälper varandra lite, ska göra collage till nästa vecka.. puh.. längtar till denna quartern är över så jag kan ladda inför hösten :D Då vet jag ju lite mer hur de funkar..

Just nu gör jag ännu mer läxor FÖRSÖKER verkligen bli klar.. men ikväll ska jag koppla av lite sen med girls night hos Akane :) Ska bli skoj!! Ska ta lite bilder med :)

Imorgon är det "in service day" i skolan hade veheherkligen sett fram emot en tur till Seattle med Joan, meeeen jag har lektion ändå även fast det inte ska vara några bara för att min börjar kl 4 på dagen så kallas det kvällskurs............................................................ suck

Bara att bita i de sura äpplet och gå dit! Det är design så ändå en rolig men svår kurs. Ska njuta lite av ledigheten också såklart men fasen jag behöver jobba igen.. Fy vilket tråkigt inlägg ni får men det händer inte alltid bara roliga saker här :P

Ha en toppenonsdag för jag antar kl är 4 på natten till onsdag hos er.. 7 på tisdagkväll här :)



Här är videon :) Hänger ni med..?? Rätt kul :P

Kommentarer
Postat av: Mamma

Haha den var bra.Kram

2012-04-26 @ 16:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0