svenska pannkakor!

TGIF säger jag bara, äntligen lite slapp :) Egentligen inte men jag kan ju få tänka så!

Vart en stressad morgon idag, vaknade, lite senare än jag tänkt, skulle göra ett quiz online för reading class, gick ganska bra. Mkt enklare när man kan sitta här i lugn och ro :) Sen kl 11 var jag tvungen att greja med min designuppgift i skolan och det var öppet från 11-1 men hade test i psykologi kl 12 också så kunde bara sitta en kort stund. Lite fick jag gjort dock :)

Så nu sitter jag här efter allt och äter svenska pannkakor :) Mmmums! Använde pannkaksmixen jag köpte på ikea, en del av de, blev inte helt som hemma men nära nog :D

Kl 2 ska jag, Hans och Jennifer, kanske Joan också, åka till Kent och se Titanic 3D!! Så coolt :) Hans har aldrig sett den så det är ett måste!!

Annars då? Nä inte mkt mer än plugg just nu, satt i bibblan till kl 8 igårkväll.. Hittade dessvärre ABC (vi hade visst den här hemma, så jag kan se på greys, desperate osv osv osv) så jag satt och kollade lite greys jag missat hehe..

Idag spelar Brandi Carlile i Austin, Texas.. åhh vad jag hade velat se de! Hade ju vart perfekt att hälsa på Anthony också som bor där, vi har haft kontakt i.. hm.. 6-7 år men aldrig kunnat ses, så nu är vi äntligen på samma sida pölen.. men de blir inget Texas för det är en BRA jäkla bit haha!

Nej nu babblar jag bara.. ska se till att få lite gjort (läs: se greys) :)

Ha en toppenfredag de som är kvar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0