the smell of ikea...

Har uppdaterat lite dåligt men ibland finns det inte mkt att säga :) Vet inte riktigt när jag skrev senast för dagarna stämmer ju inte helt som jag har de, men såg nu att jag har en almanacka här på skrivsidan så ska se om jag kan ändra till min tid där så ser ni :)

Blidde sjuk onsdag-torsdag så ingen skola då, gjorde bara psykologitestet på onsdagen och gick hem sen, det får jag lida för nu! Jäklar vad jag har att ta igen, och då missade jag ändå bara en/två lektioner av vissa kurser.. Var i skolan på fredagen iaf för det var quiz i english reading kursen. Gick bajs, men hade ju ingen möjlighet att vara med på genomgången och det visste läraren om!

Efter skolan i fredags då (igår för mig) åkte jag och Angelica till IKEA! :D Det var stoooooort, men såg i princip likadant ut som hemma! Luktade likadant :) Köpte maaaaaaaassa skit.. fast det var nödvändig skit! Har fotat så får ni se själva.. Efter det kände jag att nä jag måste handla något mer till kylskåpet för det är inte mkt där inte.. Så kutade till bussen mot supermall och åkte till Walmart, och victoras secret........ hehe........ Slutade med två linnen på Old Navy, två mjukisbyxor och underkläder på VS och sedan matshopping på Walmart! Köpte mini corona också mmmmm! Svårt var det att bära allt.. Sen på senkvällen gick jag över till Jennifer, Koen & co dem hade lite kalas för Jaime. Så vi drack lite och haha, jag drack EN drink, vi lyckades på något sätt lura Brad att det var min 5e han undrade hur jag kunde vara så klar i skallen :P

Nu är det så mysigt i mitt rum :)

Idag då, var meningen jag och Joan skulle åka till Seattle men hon mådde inge bra i morse så jag bestämde mig för att åka till Southcenter Mall istället och kolla för sist jag var där var det bara för mkt haha.. Nu fick jag handlat ska ni veta.. uhh.. ruinerad.. Hittade äntligen ett Bank of America också och kunde inkassera min check från skolan. gött! Southcenter är ENORMT!!! Kommer ni och hälsar på är det dit ni får hänga med bland annat! Hittade även en enorm butik mittemot som heter Guitar Center... ÅHH jag är kär om man kan vara det i materiella ting, en Fender gitarr..!! Akustiskt!! Svart!! Hade lite för mkt att bära idag så kanske sticker inom imorgon en sväng :D MÅSTE HA! $159...HALLÅ?! haha ursäkta mig..

Ikväll blir det lite partaj igen :) Ska fota lite också!! :)  Ha en bra söndag för er i sverige, här är kl ca 5 på dagen (lördag).

Ett måste på resväskan!

Obligatoriska matbilden, The Commons med Joan!

Obligatoriska fikabilden, IKEA med Angelica! PÅSKMUST!!

Smäklig möltid!

Såhär ser rummet ut efter man varit på IKEA.

DONE! myspys

Köpte tunnbröd och hushållsost! mmmm

Idag väntade jag på bussen, här från Kent till Southcenter.. byggnaden e fin!

Guitar Center!!

SÅ GOTT! Det var glass, men det var så krämigt! precis som de står.. Han tog en slev med cheesecake och en med choklad, la dem på arbetsbordet och knåda ihop dem till en glass :D gott i värmen!

Min shopping, ja e nöjd! Hehe.. Ljusa chinos, har ju mina hemma. Shorts, finally! Topp, CONVERSE! ett par låga navy blue och dem höga vita för halva priset mohaha.. $24 istället för $44! Jeans och äntligen en Mariners hoodie!! För er som inte vet är Seattle Mariners ett baseball lag :) Får ta en bättre bild på den sen. Hela kom inte med. Åh, ja köpte ett paraply med! ;P

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0