Måndag

Jag måste skriva av mig! Längtar så tillbaka till USA, ca 3 veckor kvar tills jag åker dit igen :) Tänk att jag varit i sverige i 2 månader redan..!! Tiden går snabbt men det är bra. Taggad inför studierna faktiskt, kollade igenom mina inlägg jag skrev innan jag åkte första gången. Att jag skulle "plugga röven av mig", det gjorde jag! Haha.. Får köra på det igen :) Nu blir det sista engelska kursen, english&101. Börjar med matte också, som jag även så där att jag skrev "får väl ta dubbla mattelektioner, haha". Det är det jag ska göra.. ha..ha.. Fast det finns kurser som är menat så. 2h mattelektion varje dag, yay! Fast, väldigt bra jag behöver all hjälp jag kan få.  Sen ett roligt ämne som jag tycker är bra vid sidan av, faktiskt.. Piano! :) Har inte spelat på säkert 10 år, dags och sätta igång igen :D
 
Så skönt att jag har Maddie som sällskap till USA denna gången :) Ska spendera en extra dag i GBG innan jag åker, borde ju kika in på Study International faktiskt ;) Ska se vad jag kan göra!
 
Ska bli helt underbart att träffa vännerna i USA igen, dock är ju några som sagt inte där längre. Men man träffar ju nytt folk och det är alltid roligt :) 
 
Nu ska jag väl återgå till mitt serie tittande, i princip det min sommar består av just nu, meeeen, vad gör väl de :D

Kommentarer
Postat av: sandra

Hej!

Tycker din blogg är jätte intressant, ska själv troligtvis börja plugga på GRC, fast först nästa höst... :)får man fråga hur länge du ska studera där?

2012-08-20 @ 16:30:20
URL: http://www.cityofisland.blogg.se
Postat av: Madeleine

Hej Marie! Vad kul att du pluggar i Washington State, alltid vart sugen på Seattle ;) hur länge ska du studera där och vilken utbildning går du? Mvh Madde

Svar: Hej Madde! Hoppas du hittar hit igen och kan läsa mitt svar annars får jag mejla dig :) Det är jättekul att studera här, Seattle är otroligt vackert! Jag ska studera här ca 2 år, och jag läser business :) Har du funderingar på att börja läsa i USA? :)
Marie

2012-08-21 @ 11:53:14
Postat av: Sandra

Hej igen! :)

Ja precis det blir nästa höst som jag åker iväg! Hur är seattle som stad? Och är det svårt att ta sig från Green River Collage till seattle? :)

2012-08-26 @ 11:32:57
URL: http://Www.cityofisland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0