knock knock...

...who's there?
Hoodie..
Hoodie who?
HOODIE HOOOOOO!
 
haha, love it!
 
Glad nyhet idag!! Fick jobb som Peer Volunteer på skolan :) Var på intervju häromdagen, och en peer volunteer jobbar under orientation, när nya studenter börjar. Jag kommer jobba med the advising team (alltså alla advisors som arbetar på skolan med att hjälpa internationella studenter vid registrering, vad för kurser att läsa osv osv) så jag ska jobba med akademiska studenter som börjar. Hihohoooo så kul :D Så den 26 dec är det training så jobbar jag 27,28,29,30,31 eller något sånt.. sen också under spring quarter.. ska bli kul!!
 
Haft cheerleading träning idag med.. alltid skoj!! men mör i armarna är jag, vet inte hur många push ups jag gjorde.. eller jo det vet ja, 75!! Och imorgon väntar strength test i PE kursen.. aj aj.. vi ska göra bänkpress, 50% av sin vikt, 20 gånger... wish me luck!!
 
Anywho, ska återgå till mitt pluggande för nu är det FULL RULLE! finals.. finals everywhere!!
 
Tjo

Kommentarer
Postat av: Sara

Väntar fortfarande på de där cheerleading videorna :D
Grattis till jobbet!

2012-12-08 @ 20:52:27
URL: http://sarakan.blogg.se
Postat av: Gudrun

Grattis min fina tös. Kraamiz

2012-12-09 @ 19:30:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0