Amerikanska Ambassaden round 2

Nu har jag bokat amerikanska ambassaden för andra gången. Första gången jag bokade fanns tidigaste dagen 8 mars, skulle helst av allt vilja ha i slutet på feb. Så spanade idag efter tiden i förhoppning om att någon kanske avbokat, och till min fördel så fanns det åtminstone EN dag innan. Så 7 mars har jag nu :) Känns lite bättre!

 

Ska hålla lite mer utkik efter andra tider, hoppas dem inte nekar mig visum bara för att jag fått ett innan som annullerades pga CSN. (Var ändå fel schoolcode så kan kännas bra att ha det rätta).

 

Idag har jag praktiserat på Jysk, min första dag! Var riktigt kul :) Ser fram emot morgondagen faktiskt!

 

Ska åka och klättra lite senare också, var ett litet tag sedan nu så lääääängtar!!! :D

 


Kommentarer
Postat av: Anjani

Tack snälla Marie för din kommentar om förberedelser till amerikanska ambassaden. Har funderat över de där kuverten och frimärken och nu vet jag :D Hoppas att du får det bra i Seattle!

2012-02-16 @ 20:55:12
URL: http://memorableexperiences.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0