If you close your eyes and then you hope to find...

...ETT CSN-BESLUT!

 

JAG FICK BESLUT OM ATT CSN FINANSIERAR MINA STUDIER I USA!

 

Let the games begin! Haha, idag fyllde jag i ett nytt DS-160, gick bra!

Ska ordna resten och sedan boka ny intervju hos ambassaden, för jag tror det bästa är om jag åker upp

och kan tala med dem om vad som hänt med mitt visum så dem förstår!

 

Egentligen ville dem jag skulle posta upp allt, fast blir det trubbel är det lika bra att åka dit :)

 

ÅH JAG ÄR SÅ LYCKLIG! Bästa fredagen! Inget mer strul med CSN ojojoj!

Nu ska jag plugga rumpan av mig i USA och klara mina poäng och få CSN för resterande tid också men änsålänge har jag två terminer :)

 

Firar med en öl ikväll, faktiskt, snart ska jag och mamsen se Casablanca också. Är med i en kampanj med LoveFilm och får hyra gratis i två månader så hej bra filmer :) Hoppas jag iaf haha..

 

Håll nu tummar och tår att ambassaden är snälla också!!

 

En annan bra sak också är att vi har vår fina katt Torsten hemma igen, han har varit i slagsmål och kurerar sig hemma nu och ska stanna här igen istället för att vara hos mormor och morfar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0