Middag med BKK

Igår var det middag med Billingens KlätterKlubb, hade riktigt sett fram emot det, otroligt härligt väder var det också, även idag så ska ner till stan strax innan det stänger och ordna lite inför amerikanska ambassaden på måndag. Så jag tog bussen in till Skövde och mötte upp sällskapet på Husaren, vilket gäng det blev så kul att se nästan alla iaf :) Och några jag aldrig träffat förut.

Jättegod mat och sedan satt vi allesamman och snackade ett bra tag, tog bussen hem kl 23 va riktigt skönt. Snälla busschaffisen släppte av mig på min hållplats med, han skulle egentligen inte stannat förrän på stationen men bussen va i princip tom :)

Skulle varit iväg och klättrat i Borgehall idag men fick avboka det då jag har lite att greja med som sagt, men Jan tänkte ändå ställt in det var rätt blåsigt tidigare idag. Så nu är det bara att se fram emot träningarna på måndagar och kanske hinna iväg en sväng till Hjo igen sen får vi se om jag får klättra i Seattle nästa gång? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0