Spreadin' the news

Goddag,

 

Idag vaknade jag glad! (inte trött för en gångs skull..) Vaknade av ett sms från CSN som hade ett meddelande till mig på hemsidan. Kollade snabbt upp det, fri surf på telen är bra, kunde inte vänta!

 

Det stod att dem inte behövde intyg från skolan om att jag bara får välja transferbara kurser, för efter jag hade ringt skolan i USA sa dem som jobbade på internationella programmet där att det kanske inte går att få intyg om det. Panikringde CSN och sa detta, för det är konstigt dem bett om det intyget överhuvudtaget. Så nu behövde dem det inte :D

 

Något ännu mer komiskt är att jag ringde upp SI, woho vänta till Kajsa får höra :) Så säger hon att "Marie jag har fått intyget nu!" HAHA, fick oss ett skratt. Så typiskt..!!

 

Men jag bifogade CSN intyget ändå, vill inte råka ut för mer trubbel nu! Så just nu väntar jag på beslut, sen blir det söka visum IGEN wohoho håll alla tummar för nu vill jag ha ett bra beslut! :D

 

 

Idag blir det träningen på friskis som vanligt, blev medlem för ett litet tag sen och oj vad det känns bra i kroppen :) beach 2012? (inte första gången,haha men i år ska jag lyckas;)

 

Var även inom Skövde i torsdags och piercade en conch i vänster öra :) så nöjd! Idag är örat svullet dock..

Vill man vara fin.. :)

 

/Marie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0