Time passes by

Godkväll,

 

Nu var det ett BRA tag sedan jag skrev men här har det hänt saker :)

I föregående inlägg kan ni se att jag skrev om en kurs på 7,5hp jag skulle läsa.

 

Idag...idag, KLARADE JAG DEN!

Har i fem veckor läst kursen Epidemiologi på Högskolan Väst i Trollhättan. Har varit svårt, svåra termer som jag inte hört förut, men fasen jag gjorde det :) Skulle analysera en epidemiologisk artikel/studie.

Tog sin tid, men klar blev jag, och idag opponerade vi på varandras arbeten. Fick beröm på hur jag lagt upp arbetet med ordförklaringar efter varje stycke. Dessutom att jag fått en av de svåraste artiklarna, men ju mer jag läste den, destor mer förstod jag och tyckte det var roligt!

 

Kunde inte hålla glädjetårarna och lättnaden inne när jag pratade med mamma. Nu är det bara att söka CSN igen och HOPPAS HOPPAS HOPPAS på dem! Onsdag nästa vecka åker jag till Stockholm också för att på torsdagen infinna mig på amerikanska ambassaden :)

 

Datum för avresa har ändrats, reser förmodligen den 11 februari då jag börjar den 13e! Allt som allt blir det 6 veckor i New York istället för 8, men det känns riktigt bra.

 

Nu ska jag sova (varit uppe sedan 4 imorses) och bara njuta av att inte ha någon press på mig med arbeten!

 

Ha det underbart:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0