Final week

Wow vad tiden har gått fort! :) :(
Denna veckan har det var en del att göra..fast ändå inte..!! Idag har jag haft min sista exam test för english reading, nu är det bara tre inlämningar i det nästa vecka sen är den kursen klar :) wihoo.. Sen är det ju dem andra ämnena med, men jag tror jag blir klar i tid, jag hoppas de iaf hehe.. annars vore det ju mindre kul..!!
Jag och Jen har varit på en springtur nyss, så gött men benen var som bly den sista biten, springa i gegga är ingen hit heller men vad gör väl de?:D
Nu gör jag mig iordning blir nog bio ikväll, madagascar 3! Imorgon blir det Southcenter med Jennifer, fick skatteåterbäring idag, mohaha... så det kommer ryka snabbt.. nädå, ska försöka att spara lite på de :P Lite klätterutrustning ska kanske få följa med, iaf ett par nya klätterskor! Rei som butiken heter har SJUKT mycket inom outdoor.. heaven! :D
Anywho, på kvällen imorgon blir det lite partaj med, såklart.. hehe :D
Hejsvej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0