4

Börjat med packning idag! Svårt!

Igår var jag på sista klätterträningen, visste dock ej vi skulle vara utomhus så hade inte riktigt rätt klädsel osv.. Men men, gick sjukt dåligt! Men vi är några som beger oss ut på torsdag då det ska bli fint väder :) efter kort klättring mötte jag Karro igen som jag fått överge innan, så vi satte oss på pims en sväng! Riktigt trevligt :) ordnade det sista på flygbokningen med, behövde inte esta, tur! Tänkte även boka om så jag inte missar 4th of July men kostar mig 2000 att boka om för en vecka så hoppar det i år men satsar på att stanna hela nästa sommar!! Om jag får sommarjobb där vill säga!

Idag blir det lite träning, packning och sedan fika med tjejerna :) kommer sakna dem så!!

Katten Torsten vill vara med och packa också ser jag! I övrigt fick jag sedan min bror var i USA förra året resten av hans US dollar så har kollat va dem är värda och allt sånt.. Ska nog gå :) hittade en quarter dollar med Alabama staten på, den sparas istället :) finns sådana med varje stat ska försöka hitta alla :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0