5

FEM DAGAR KVAR!!! Helt galet!

Idag har jag registrerat mig på British Airways hemsidan, även gjort ngt passenger information in advance. Kan tydligen välja plats på flyget senare också, toppen ju! Kanske hyfsat när toa? Eller utgång? hmm..

Har börjat tänka mer på packning också, en del kläder är tvättade så funderar på att göra en provpackning, se vad som får plats och vad det kan komma att väga.. Håller på att ordna med ipoden och min iphone nu, så jag kan både lyssna på ipoden och spotify på flyget :)

Känns som jag har 10000000000 saker att göra innan lördag, vill inte stressa kvällen innan!!

Om ett litet tag ska jag åka inom Skövde, behöver hjälp att fylla i APIS innan avresa (BA kräver ngt sådant som ska med på flyget sedan) och sen ska jag träffa Karro och efter det åker jag och klättrar sista gången för i vår med BKK.. Känns tråkigt men allt blir så mycket enklare i sommar då jag kan åka och klättra utomhus med vännerna :)
Inte behöva passa ngn sen tid, bussförbindelserna är inte så bra så sent..

Anywho, back to business!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0