AHHHH PANIIIIIIIK!

Sitter här, hittat en låt jag haft men förgäves försökt hitta på nätet. Haha.. simpelt!
Har haft namnet på både grupp och låt men var inte helt 100, sen är det gammal 80talsrock också, inte så kända överhuvudtaget (Vad jag vet). Så hittade jag min gamla telefon som åker med till USA, där i låg låten. Provade hålla den mot min iPhone (music ID), ingen lycka. Sen en gång för alla googlade jag ngt enkelt. Annars har jag googlat en del av texten så som jag tyckt den lät och ALLT jag har nog provat allt!

Så skrev jag "song by Helter Skelter Candy Store" och där, där kom den, YOUTUBEKLIPP. Haha! Laddade ned på en gång för att versionen jag har på mobilen är från min cdskiva från 7 år tillbaka som inte är lyssningsbar längre..
Så nu har jag den! Åh vilka minnen den ger :)

Anywho, idag var jag inom Skövde, köpte mig en handbagagerullväska, långt ord! är det ens ett ord? får ju ha 23kg där med, hehe :) Ordnade även adapter och cdskiva till barnen, Astrid Lindgrens favoriter. Fick höra att dem klassiska dvdfilmerna härifrån inte går att spela på amerikansk dvd, så det fick jag skippa.. Sedan fanns det ingen skiva med mora träsk så fick bli de. Hoppas de blir bra!!

Sedan mötte jag upp karro alex och victor på billingen för lite klättring!! Utomhus :D UNDERBART väder för de! Victor och Alex fick klättra och jag säkrade, de va så kul att sätta ankare igen, men efter jag glömt av att en rätt viktig sak innan jag gick iväg till berget fick jag stå över klättringen. För ursäkta, men inte kan jag väl bajja i skogen? HAHA. ne jag kunde verkligen inte klättra, haha jag dör! Sånt är det, jag är bara människa.

Senare åkte jag hem och nu sitter jag här. Ja, där har vi min dag! LÄNGTAR till i sommar när jag får klättra igen med dem :) Hade så sjukt roligt!!! "Stenkoll" och allt vad vi hade :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0