Chickity China the chinese chicken have a drumstick and your brain stops tickin'

Den låten har fastnat i min hjärna! Haha. Låten heter One Week - Barenaked Ladies.

Anywho, vaknade med migrän idag så huvudet hänger inte riktigt med, kanske är låten som orsakat detta?!
Vad göra idag då? Känns som jag har miljoner saker att göra, vilket jag har, men väljer att ignorera 99% av dem och går och ordnar lite i förrådet. Har lite saker som ska ned dit och upp hit.

Tänk den dagen jag ska börja packa, stackars mig.. Hoppas Covington har lite värme och sol så jag kan packa lite lättare kläder, vinterjackan vägrar jag ta med mig! Är jag dum då?

Annars idag, blir det säkert lite geocaching :) Skulle egentligen behöva ordna upp alla papper jag ska ha med mig till USA och som kanske behöver kopieras, kan vara bra att ha lite extra om det händer något. Dock tar biblioteket 2kr kopian så får lösa det på annat sätt..

Ser ut på min text som en riktig klagodag, vilket det inte menas till att vara, fint väder ute och allt :) Så ska ta tag i saker som ska göras! Ha en fin lördag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0