Nu är det nära!

Ligger här och ska sova, undrar hur det ska gå? Allt är färdigpackat, känns som jag ska på semester bara, men blir besviken så fort den tanken kommer, till jag kommer på att just det ja, jag ska ju flytta! :)

Varit hos mormor och morfar idag, ätit våfflor då det är den dagen på söndag och det kan jag inte missa! Fick respengar, förvånad när jag öppnade kuvertet från mamma, dollarsedlar låg däri, gulle dig mamsen :))

Sen var jag och brorsan ute och gick lite! Han e allt bra den där Putte :) eftersom han var till USA förra året ger han mig massa bra tips, såå härligt att höra, någon som kan lugna mina nerver :) nej nu blir det sova, klockan ringer på 03........!

Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0